czwartek, 25 grudnia 2014

Trend: Metaliczna kurtka

Cześć! Pati wspomniała kiedyś o Polskich sieciówkach [KLIK] a w całym zakupowym szale trudno było nie zajrzeć do żadnej z nich :) Swoją drogą cieszę się, że mamy takie swoje młodzieżowe sklepy typu Cropp lub House, których odpowiednikiem w NL jest np. Coolcat. Bardzo się cieszę, jeśli coś spodoba mi się i mogę kupić to w Polskim sklepie. Nawet teraz zaopatrzyłam się w klika koszulek w w/w sklepach, bo nadruki są dosyć niebanalne, nie licząc ostatniej wpadki z t-shirtem 'F*CK YOUR XMAS' z House'a. Ale do rzeczy! To, co rzuciło mi się w oczy, to oprócz dwóch podobnych torebek w Croppie i Mohito, to
metaliczna kurteczka za 150 PLN-ów w sklepie stacjonarnym i stówkę w Internetowym.
Kolory jak na mój gust są świetne - ni to złoto, ni srebro. W dodatku nie jest to hologram który choć modny, lepiej wygląda na dodatkach. Do kompletu można dokupić spodenki za 50 PLN-ów. Zastanowię się nad tym zakupem i nie wiecie nawet jak się cieszę, że mnie nie poniosło i nie przepłaciłam w sklepie! ;)
Pisaliśmy również o kolekcji Anji Rubik dla Mohito [KLIK] i można zauważyć w niej metaliczną kurteczkę, ale z chłodniejszym, szarym połyskiem. Z przodu ma bardzo podobny krój, różni się natomiast ściągaczami i długością rękawów. 
Kurtka wygląda bardziej jak sreberko, ale to już kwestia gustu. Dla wybrednych konsumentów w oczy może się tu rzucać cena - srebrna kurtka jest o 150 PLN droższa, od House'owej, a przecież wyjechały z tej samej szwalni...
O co mi chodzi? O zwracanie większej uwagi na zakupy... poważnie! Może w sklepie obok jest coś tańszego i tego samego gatunku? Czasem też więcej czasu można oszczędzić nogi, poszperając trochę w Internecie. No i ceny są znacznie tańsze... ale czy ja was do czegoś namawiam? :P

niedziela, 14 grudnia 2014

Zakupy świąteczne #christmas

Cześć :)

Jak Wam idą przygotowania do Świąt? Ja na szczęście większość prezentów mam już z głowy. Jako że dzisiaj widzę się z moimi dziadkami ostatni raz w tym roku, wybrałam się wczoraj na zakupy, aby coś im jutro wręczyć z okazji Świąt, a także upiekłam 2 mikołaje ;p Oto jeden z nich:



Przy okazji nie mogłam odmówić sobie kilku rzeczy... 
Sądzę, że to są ostatnie wydatki na mnie w tym roku, gdyż mój budżet nieco zmalał w związku z nadchodzącymi świętami. Jednak te wydane pieniądze sprawiły mi przyjemność, gdyż lubię dawać prezenty.

Poniżej zdjęcia tego, co wpadło w moje ręce :)

piątek, 12 grudnia 2014

Diamond Ball Rihanny

Wczoraj odbył się pierwszy #DiamondBall, czyli na nasz język - Diamentowy Bal, który zorganizowała Rihanna. Nie jest to zwykły Bal, który ma dostarczyć rozrywki celebrytom i gwiazdom. Rihanna poszła o pare kroków dalej - był to bal charytatywny. Od wielu lat działa ona na rzecz potrzebujących, zbiera dość spore sumy, sama także przeznacza pewne kwoty na te cele. W 2012 r. założyła fundację Clara Lionel Foundation na cześć swoich dziadków.

Gwiazy na pierwszym Diamentowym Balu Rihanny (FOTO)

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Świąteczny jarmark


Dzisiaj wybrałyśmy się na świąteczny jarmark w Katowicach. Nie ma tam za wiele stoisk, jednak świąteczny klimat da się poczuć. Przepiękne bombki, stoiki, różne przedmioty z motywem świątecznym, kosmetyki naturalne, miody, oscypki - jednym słowem sporo rzeczy w jednym miejscu.

Niestety zdjęcia średniej jakości, ale coś tam widać.


niedziela, 7 grudnia 2014

To już oficjalne! Kolor 'Marsala' kolorem roku 2015


W całym światku modowym rozeszła się już wieść, że firma Pantone [KLIK] okrzynęła kolorem roku barwę "Marsala." Jest to bardzo ciepły odcień, nieco brudne, przydymione bordo. Pisałam kilka postów wcześniej, że taki odcień wygląda bardzo szlachetnie, zarazem jest też uniwersalny. Przez cały rok 2014 barwy Marsala pojawiało się coraz więcej na wybiegach, a w kolekcjach wiosennych 2015 możemy ją widzieć nader często. (Tutaj cała kolekcja wiosna-lato 2015 Christopher'a Kane'a, która mnie urzekła - [KLIK]) Współpracująca z firmą Pantone, Sephora ma zamiar już wypuścić na rynek linię kosmetyków "Marsala." Trzeba przyznać, kolor bardzo uniwersalny, zarówno na twarzy jak i na ubraniach. Dziewczyny, czas zrobić przegląd szafy! ;)

Valentino

czwartek, 4 grudnia 2014

Sabrina Pilewicz - kampania świąteczna #sabrinapilewicz

Na pewno kojarzycie polską projektantkę Sabrinę Pilewicz po tym modelu torebki:
http://www.sklep.sabrinapilewicz.com/images/0e38416078414cc5ed998deb6ea157f4.jpg 

Ten diamencik jest piękny, no i trochę też kosztuje - 550 zł. >klik<


Projektantka oferuje nam spory wybór. Tą torebkę dostaniemy w wielu odcieniach (od czarnych, poprzez jasne, beżowe do kolorowych - różowe, żółte, niebieskie) i różnych fakturach skóry - krokodyla, lakierowana, matowa, a więc można dopasować ją do każdego stroju.

niedziela, 30 listopada 2014

Krótka relacja z koncertu #Margaret

Cześć Wam! :)

Dzisiaj pojechałyśmy na 'Zakupy z gwiazdami' w Centrum Handlowym 'Plejada' w Sosnowcu. Od rana odbywały się castingi, spośród których miały zostać wyłonione przez jury 4 osoby, które dostaną 3 tys zł na zakupy. W jury zasiadła Margaret, znani nam z rodzinki.pl - Adam Zdrójkowski i Maciej Musiał, a także Zuza Kołodziejczyk.
Cała impreza była super pomysłem, można było posłuchać na prawdę uzdolnionych osób, a także poznać różne nowinki modowe, które zaserwowała Jessica Mercedes.

środa, 26 listopada 2014

Lumpeksowe zdobycze w ostatnim czasie

To, że sklepy z odzieżą używaną w wielu kategoriach biją na głowę sieciówki, wiemy od dawna. Można wymieniać po raz setny ich zalety, ale po co? Niech Ci, którzy boją się chodzić w takich rzeczach żałują, a dziś przedstawię wam kila ubrań, które wpadły mi w oko. Będą to rzeczy z niższej lub średniej półki cenowej, bo co jak co, ale już 30 zł wydać w lumpie na jeden ciuch to już majątek :P

Czarna sukienka z koralikami
Niestety, mój aparat oddaje 2/10 uroku sukienki. Aż dziw, że jeszcze zipie. Sukienka jest w uniwersalnym, czarnym kolorze, z prześwitującymi rękawami. Ma delikatne zdobienia na rękawach i bogatsze przy dekolcie, więc jakikolwiek naszyjnik do niej już odpada. Osobiście nie noszę biżuterii w ogóle, więc dla mnie rozwiązanie jest super.
ile kosztowała: ok 22 zł

Czarna, klasyczna sukienka
Sukienka jest z bardzo rozciągliwego, karbowanego materiału więc wejdą w nią osoby o rozmiarze 36, jak i 40, ponieważ wpadła w oko mojej mamie, pożyczanie będzie nieuniknione. Bardzo ładnie dopasowuje się do sylwetki. Ma dosyć staroświecki krój dzięki nieprzylegającym do ciała rękawom i za to ją lubię. Wiem, że na zdjęciu widać tylko czarną plamę, ale wkrótce zobaczycie ją w innym wydaniu (:
ile kosztowała: ok 4 zł


poniedziałek, 24 listopada 2014

Cara Delevingne & Pharrell Williams dla #VOGUE

Urodzeni szczęśliwcy? - galeria

Znany nam z poprzedniej notki duet - Cara i Pharrell - wzięli udział w sesji dla Vogue. Razem wykonali kawał dobrej pracy przy filmie promującym kolekcję Chanel, a tutaj mogli zaprezentować się już nie w  starodawnych 'królewskich' strojach, tylko współczesnych.


Cara Delevingne & Pharrell Williams - wspólny film promujący Chanel #Chanelsalzburg

Cara Delevingne i Pharrell Williams w filmie Karla Lagerfelda "Reincarnation", Chanel


Pharrell Williams i Cara Delevingne wystąpili w filmie promującym kolekcję CHANEL. 
Film ten nosi tytuł "Reincarnation" i jest wyreżyserowany przez Karla Lagerfelda. Przed rozpoczęciem pokazu z najnowszej kolekcji 2 grudnia w Salzburgu, zostanie zaprezentowany ten właśnie film. Póki co, w internecie możemy obejrzeć teaser, który przedstawia parę tańczącą walca w przepięknym pałacu. Premiera całego filmu będzie dostępna na www.chanel.com 1 grudnia tego roku.

cara-delevingne-pharrell-chanel-film02

piątek, 21 listopada 2014

Rihanna w sesji dla #ELLE


 Rihanna wystąpiła w grudniowej sesji dla amerykańskiego magazynu ELLE. Na górnym zdjęciu mamy oczywiście okładkę tego wydania. Domyślamy się, że skoro jest i sesja, to musi być także wywiad z gwiazdą ;) Rihanna opowiada o swoim największym strachem - porodzie, o tym, co jest dla niej najcenniejsze, ponoć wyznaje, że jest nieśmiała i różne tego typu 'pierdółki', o które pytają zazwyczaj w takich wywiadach.

środa, 19 listopada 2014

Znani na pokazie Bohoboco


W poprzedniej notce skupiłam się na samym pokazie Bohoboco, na ich kolekcji. 

A jesteście ciekawi jak ubrali się goście zaproszeni na pokaz? Czy postawili na stroje eleganckie, galowe czy może bardziej luźne?
Poszukałam co nieco ;)
Jedni postawili na klasę i elegancję, jak np. Małgorzata Socha, a inni bardziej na luz, czyli jak na przykład Natasza Urbańska - dłuższy sweterek ze Spongebobem - znaną nam gąbeczką ;p
 

wtorek, 18 listopada 2014

Piąte urodziny #BOHOBOCO

Bohoboco wiosna-lato 2015, fot. Akpa

Wczoraj, 17 listopada, odbył się pokaz kolekcji Bohoboco wiosna/lato 2015. 
Marka ta świętowała swoje piąte urodziny. Na pokazie pojawiło się mnóstwo znanych w polskim showbiznesie osobistości. 

poniedziałek, 17 listopada 2014

#AnjaRubik - sesja dla świątecznej kampanii Apartu


Zbliżają się święta, a co za tym idzie, znane marki zaczęły już prowadzić kampanie świąteczne. Tym razem na tapecie kampania Apart, w której po raz kolejny pojawiła się Anja Rubik, a w raz z nią Sasha Knezevic - jej partner. Wystąpić w sesji zdjęciowej miał okazję także ich piesek. 



niedziela, 16 listopada 2014

Pepitka - wciąż bardzo modna

 

Pepitka jest wzorem zdobiącym nasze stylizacje, który nadal jest modny. 


Sama pepitka pojawiła się w Skandynawii już w III wieku n.e., gdy zaczęto tworzyć materiały w przekrzywioną kratkę. Jednak wzór zbliżony do dzisiejszego pochodzi z XVII wieku ze szkockich tweedowych koców.  Już wtedy ludzie nosili ubrania w ten wzór. Na salony jednak dopiero wprowadził go Książę Walii, który zaczął oficjalnie ubierać się w garnitury w tą właśnie kratkę. 

 

sobota, 15 listopada 2014

Nowe perfumy #CalvinKlein



Najnowszy zapach Calvina Kleina #REVEAL promuje w spocie reklamowym modelka Doutzen Kroes. Reklamę tą możemy obejrzeć >tutaj<

Modelka w reklamie uwodzi aktora, na celu to ma zapewne ukazanie, jak zapach tych perfum oddziałuje na mężczyzn, nie mogą się mu oprzeć.

Zapach określa się jako seksowny i kuszący i reklama to obrazuje.


Jak sieciówki podrabiają znane marki - rzućmy okiem na styl #Moschino



Nie od dziś wiadomo, że większe sieciówki podrabiają projektantów. Po co? Przecież i tak nieustannie śledzą trendy i mogą się inspirować ale nie podrabiać... powodów jest wiele. Po pierwsze, niewielu z nas stać na ubieranie się u najlepszych. Sieciówkowe ceny są bardziej przystępne. Po drugie, mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że rzecz którą kupił może być wzorowana na podobnej. Tu stąpamy po cienkim lodzie, ponieważ trudno jest udowodnić gdzie zaczyna i gdzie kończy się granica 'inspiracja, a 'kopiowanie.' Nie zmienia to oczywiście faktu, że większe firmy odzieżowe które są znamy z miejskich centrów handlowych stać na to, by płacić kary za kradzież projektów i mało tego zarobią, bo w ich sklepach będzie to, co modne.


#Converse RUBBER & TRI ZIP

 

Dobra informacja szczególnie dla fanów firmy Converse. Projektanci zaproponowali nam nowe modele tych kultowych trampek - CHUCK TAYLOR ALL STARR RUBBER. Są idealne na jesienną pluchę, gdyż są wodoodporne! Jest to świetne rozwiązanie, gdyż  zwykłe 'szmaciane' trampki w deszczową pogodę nie posłużyłyby nam odpowiednio. Buty te są za kostkę, więc kałuże nam nie straszne. Cena tych butów waha się w granicach 250 zł do ponad 300 zł (w zależności w jakim sklepie internetowym chcemy kupić).



środa, 12 listopada 2014

Najmodniejsze płaszcze w tym sezonie


http://bi.gazeta.pl/im/db/dc/e1/z14802139Q.jpg

Przed nami już kalendarzowa jesień, zima zbliża się małymi krokami. Na prawdę małymi, bo ponoć w tym roku ma jej nie być u nas w Polsce, z czego się bardzo cieszę. Prognozy mówią, że za to w ciepłych krajach, jak np. Egipt, zima może zaskoczyć wszystkich.


W sklepach widzimy mnóstwo odzieży wierzchniej, można wybierać w fasonach, wzorach i kolorach. Każdy znajdzie coś dla siebie.


Jeśli chodzi o kolory, to najmodniejsze w tym sezonie są odcienie szarości, czerwieni, fioletu, zieleni, niebieskiego, a także żółtego i pomarańczowego. Nie możemy także zapomnieć o kolorze złotym i srebrnym (jeśli nie odważymy się na odzież w tych kolorach to postawmy na dodatki) . Te kolory również są na topie.

Jak widzimy mamy szeroki wachlarz kolorów, więc możemy kombinować w swoich stylizacjach, a i tak będziemy wyglądać modnie :)


Jeśli chcemy wyglądać korzystniej, powinniśmy skupić się na doborze fasonu płaszcza odpowiednio do naszej figury.

wtorek, 11 listopada 2014

Nasze polskie sieciówki

  Dzisiaj trochę o dobrze znanym nam sieciówkach.

Często w nich bywamy, jednak nie wiemy o nich podstawowych rzeczy. Postaram się dzisiaj co nieco przybliżyć na temat #reserved #house #cropp #mohito i o 'najmłodszej' z nich - #sinsay .


Wszystkie te marki zarządzane są przez jedną firmę - #LPP , która działa od ponad 20 lat na arenie międzynarodowej w branży odzieżowej.


Ich produkty dostępne są w wielu krajach Europy: w Polsce, Niemczech Czechach, Słowacji, w krajach Bałtyckich, w Rosji, w Rumunii, Bułgarii, w Chorwacji, na Ukrainie i na Węgrzech. Firma poszerzy swój zakres od 2015 roku również do Kataru. 


W Gdańsku znajduje się główna siedziba LPP. Powstają tutaj projekty Reserved, Cropp i Sinsay. Centrum dystrybucyjne znajduje się w Pruszczu Gdańskim i jest to największe i najnowocześniejsze centrum dystrybucyjne w Europie Środkowo-Wschodniej. Obsługuje ono 1300 salonów i każdego dnia wysyła do sprzedaży nawet 1150 000 produktów.

W Krakowie projektowane są produkty dla marek Mohito i House, a także tutaj znajduje się dział ich sprzedaży. Zatrudnionych jest tutaj około 100 osób. 


Krakowski oddział LPP współpracuje także z uczelniami wyższymi, które kształcą przyszłych projektantów, co jest na prawdę dobrym przygotowaniem dla studentów do przyszłego zawodu. Mogą zobaczyć na żywo jak to wszystko wygląda 'od kuchni'. 


Od 1997 roku działa biuro firmy LPP w Szanghaju. Również pracuje tutaj ok. 100 osób. Biuro to odpowiedzialne jest za pozyskiwanie nowych klientów, kontrolę jakości i wsparcia poszczególnych etapów produkcji. 


W 2015 roku powstanie kolejne biuro firmy, tym razem w stolicy Bangladeszu - Dhace. 


Na stronie firmy przedstawione są statystyki firmy w liczbach, tutaj przedstawiam rozwój sieci sklepów LPP na przestrzeni lat

poniedziałek, 10 listopada 2014

Gala #MTVEMA

Wczoraj w Glasgow odbyła się gala MTVEMA. Wyczekiwałam cały dzień na ten program i trochę się rozczarowałam. Zabrakło najbardziej lubianych przeze mnie gwiazd, a także tych, które wygrały statuetki i nie raczyły osobiście po nie się zjawić, np Beyonce, One Direction, Justin Bieber.

Wielokrotnie mogliśmy zobaczyć Nicki Minaj, Ariane Grande, Katy Perry. Nicki Minaj pobiła rekord w ilości zaprezentowanych kreacji, bo zmieniała je dosłownie co 5 minut :D

Nicki Minaj 
Tak wyglądało rozpoczęcie Gali. Nicki Minaj będąc w powietrzu zapowiedziała występ Ariany Grande. Tak wyglądał jej pierwszy strój. Jak zawsze oryginalny i przekombinowany.


Kiesza 
W takim stroju zaprezentowała się KIESZA. Dała super występ, mimo męczącej choreografii, pokazała, że potrafi dobrze tańczyć i śpiewać jednocześnie. A co do jej stroju, to jak dla mnie wygląda dobrze,  błyszczące czarne spodnie + czarny stanik z wyciętymi wzorami prezentuje się ok.

niedziela, 9 listopada 2014

Anja Rubik dla Mohito #mohito


Pare dni temu odbyła się premiera kolekcji Anji Rubik dla Mohito. Wśród znanych blogerek można było zauważyć od jakiegoś czasu białe koszulki z logiem AR w kółku. 


https://fashionmagazineblog.files.wordpress.com/2014/11/anja-rubik-x-mohito-zdj-filip-okopny_22.png

Zdjęcie z premiery kolekcji.



Na wybiegu pojawiło się 11 modelek, które były dość podobne do samej Anji Rubik. 

Rubik podkreśla, że nie jest projektantką i nie zaprojektowała tej kolekcji, tylko stworzyła ją współpracując ze specjalistami. 

Zaproszenie na tę premierę było pożądane w sferze modowej. 

 

piątek, 7 listopada 2014

Maciej Sieradzki - DZKY. #dzky

Cześć.

 

Dzisiaj notka o (myślę, że przez większość już znanym) polskim projektancie Maćku Sieradzkim. Pierwszy raz usłyszeliśmy o nim w programie "Project Runway", który prowadzi Anja Rubik. Było tam wielu zdolnych projektantów, jednak Sieradzky wypadł moim zdaniem jako jeden z lepszych. Niestety nie wygrał on programu, ale i tak odniósł sukces w polskiej branży modowej. Wypromował swoją własną markę - dzky. i otworzył butik w Warszawie. Jego kolekcje są ciekawe i oryginalne. 

 

 

Na zdjęciu Sieradzky  z Rubik. 

 

 

środa, 5 listopada 2014

Promienie słońca w listopadzie...

... Nastawiają pozytywnie!!!
I nawet jeśli wiatr zamierza wyrwac drzewa z korzeniami, ty za oknem widzisz słonko. I wkładasz tylko bluzkę z marynarką. I wygląda to tak: Ulubiony model dżinsów z Terranovy, marynarka z lumpeksu, dwuczęściowa bluzeczka z magii zakupów (na którą czekałam bagatela 2 tygodnie - tu) w jednej części i nieszczęsny top z H&M, (klik) który zawsze pasuje do wszystkiego! Ahh no i klasycznie - botki i mało klasycznie - worek z kosmicznym kotem. Niech sobie wieje, ale co by nudą nie zawiało.

Słoneczna jesień

Cześć :)

 

Listopad rozpieszcza nas w tym roku ciepłym słońcem, na szczęście! Łudzę się, że tak będzie jak najdłużej, chociaż prognozy ponoć mówią coś innego... 

 

Ciężko ostatnio dysponować wolnym czasem, jest go tak mało, rok akademicki ruszył pełną parą, jednak zawsze wolna chwila się znajdzie, jak na przykład dzisiaj. Wybrałyśmy się z Pati na przechadzkę po Katowicach, w końcu trzeba korzystać z pogody, za którą niedługo możemy zatęsknić.

 

Już powoli zaczęłam szykować się na zimną jesień, przygotowałam ciepłe swetry, szaliki, czapki, botki. Na szczęście te ciepłe rzeczy mogą jeszcze poczekać na te chłodniejsze dni. Pogoda zaskakuje mnie pozytywnie, jak w sumie każdego. Ludzie mają od razu lepsze humory, w końcu słońce wpływa pozytywnie na nasz organizm i nasze samopoczucie. Zwiększa się motywacja do działania. Oby jak najdłużej :) 

 

A poniżej stylizacja z dzisiejszego dnia: 


piątek, 31 października 2014

Halloweenowe stroje #halloween

Halloween obchodzone 31.10 jest coraz częściej obecne w Polsce. Wiadomo, święto najhuczniej obchodzone jest w Stanach, Anglii, Irlandii i w Kanadzie.

Głównym motywem jest dynia, duchy, czarownice i inne 'straszne' symbole. Znanym nam zwyczajem jest oczywiście 'cukierek albo psikus', ale są także inne zwyczaje, takie jak apple bobbing (polegająca na wyłowieniu z wody jabłka za pomocą ugryzienia bez użycia rąk), bal maskowy, a także rzucanie jajkami.

 

A Wy obchodzicie Halloween? :D




sobota, 25 października 2014

Kraków trip

Dziś wybrałyśmy się rekreacyjnie do Krakowa. Pogoda i warunki sprzyjały, a to co najbardziej definiuje naszą wycieczkę, to.. dobre jedzenie :P A oto kilka akcentów modowych (i tych prawie), na które natknęłyśmy się w pobliżu centrum miasta: 

czwartek, 23 października 2014

Przegląd lookbooka. #lookbook

Zrobiłam mały przegląd stylizacji na lookbooku, które są najwyżej "hajpowane".

 

 

1.Największą ilość jak dotąd zdobyła ta stylizacja.

Anila ♡ - Distressed Dolls Necklace, Modekungen Backpack, Disturbia Destroyed Jumper, Coal N Terry Shorts - But darling, this is not wonderland.

Jest to ciekawe połączenie. Dominuje tutaj czerń, jednak odznaczającym się elementem są jasne spodenki jeansowe. Kapelusz, plecak, botki, siatkowe rajstopy i jasne spodenki stanowią ciekawą styliazcję na co dzień.

 

 

 

2. Ta i powyższa stylizacja pochodzi zza zachodniej granicy.

Leonie Sophie - Zara Oversized Knit, Zara Skirt Quecked, Zara Mini Bag, Zara Heels - Cozy Couture

Ostatnio biele w każdej postaci do mnie przemawiają. Połączenie cieplejszego dłuższego swetra i spódnicy do kolan białej ze wzorem w kratkę było w dziesiątkę. Do tego czarne dodatki - buty i torebka. Połączenie to jest zarazem eleganckie, ale i z pewnością na co dzień.

 

 

poniedziałek, 20 października 2014

Hood By Air #HBA

Ciepła bluza jak nic nadaje się na jesienne dni! W stylu sportowym i tylko do adidasów? Nie! Poniżej w zestawieniu z botkami, plecakiem i spódniczką. :)

niedziela, 19 października 2014

Roses in Dior

Cześć Wam.

Dzisiaj razem z Pati wybrałyśmy się do parku wykorzystać super pogodę, było na prawdę ciepło jak na połowę października. Udało nam się porobić także parę zdjęć, które umieszczę poniżej.

Na sobie mam bluzkę z sheinside. Upodobałam ją sobie dość dawno, jednak dopiero od paru dni mam ją w końcu w posiadaniu :) Jestem z niej na prawdę zadowolona.




Alexander Wang dla H&M #alexanderwangxhm

Alexander Wang w kwietniu tego roku ogłosił współpracę z H&M.

Powstał także spot zapowiadający tę kolekcję, w którym wystąpiły dwie znane polskie bloggerki.


Projektant ten lubi luźny streetwearowy styl, więc ciekawi nas czy kolekcja dla H&M również będzie się tak prezentowała. Przekonamy się o tym już 6 listopada, gdy kolekcja zostanie oficjalnie zaprezentowana.


W sieci tymczasem pojawiają się zdjęcia prezentujące niektóre z projektów Wanga.

Gwiazdy są zachwycone jego twórczością. Mary J. Blige ekscytuje się mówiąc, że kolekcja ta jest ostra, miejska i genialna. 

Inni twierdzą, że współpraca H&M ze znanymi projektantami jest świetnym pomysłem, gdyż moda ta trafi to szerszej ilości odbiorców, będzie dostępna dla każdego. Co prawda liczymy się z tym, że te cudeńka swoją cenę będą miały.

środa, 15 października 2014

Anja Rubik w paryskim Vogue #vogue

W październikowym numerze paryskiego Vogue'a Anja Rubik wystąpiła w sesji z jesiennymi stylizacjami. Wzbudziło to kontrowersję, ponieważ modelka eksponuje swoją zbyt wychudzoną sylwetkę. Ja również jestem tego zdania, że jest to przesada, wystające kości nie eksponują się zbyt dobrze. Owszem, szczupła sylwetka w zawodzie modelki jest głównym atutem, niestety ostatnio pojęcie 'szczupła' wiążę się coraz częściej z pojęciem 'wychudzona'.


Wracają do tematu sesji z Rubik, niektórzy posądzili ją o propagowanie anoreksji. Sądzę, że na pewno tego na celu nie miała, aczkolwiek stanowi ona pewnego rodzaju wzór dla innych modelek, przez co taka sylwetka staje się powoli normą.

Kierunek, w którym zmierzają dzisiejsze modelki na pewno nie jest zdrowy, jednak każdy ma idealny obraz siebie, do którego stara się dążyć.


W sieci powstało także przerobione zdjęcie modelki z więźniami obozu w Ebensee.

Anja Rubik na zdjęciu z więźniami obozu koncentracyjnego – tak internet zareagował na sesję w "Vogue'u".


Niestety sylwetką dorównała więźniom, co nie jest godne pochwały.

sobota, 11 października 2014

Chloé - Spring/summer 2015 #PFW - Paris Fashion Week

Paris Fashion Week wzbudził wiele emocji, ale czy mogło być inaczej? Do moich ulubieńców z PFW 2014 należą Elie Saab i Valentin Yudashkin. Jego baśniowe kreacje od razu sprawiają, że znajdujemy się w innym wymiarze. Ale to właśnie Chloé sprawia, że widząc ich kolekcję, mam od razu ochotę ją przyodziać :'). Zawiera w sobie odpowiedni poziom z wybiegu, a jednocześnie taki kombinezon od Chloé można ubrać na codzień. Czego chcieć więcej? o tak, miks idealny byłby, gdyby była w nim zawarta jeszcze sieciówkowa cena :) Co myślicie?