niedziela, 14 grudnia 2014

Zakupy świąteczne #christmas

Cześć :)

Jak Wam idą przygotowania do Świąt? Ja na szczęście większość prezentów mam już z głowy. Jako że dzisiaj widzę się z moimi dziadkami ostatni raz w tym roku, wybrałam się wczoraj na zakupy, aby coś im jutro wręczyć z okazji Świąt, a także upiekłam 2 mikołaje ;p Oto jeden z nich:



Przy okazji nie mogłam odmówić sobie kilku rzeczy... 
Sądzę, że to są ostatnie wydatki na mnie w tym roku, gdyż mój budżet nieco zmalał w związku z nadchodzącymi świętami. Jednak te wydane pieniądze sprawiły mi przyjemność, gdyż lubię dawać prezenty.

Poniżej zdjęcia tego, co wpadło w moje ręce :)





Przeszłam większość sklepów, które zazwyczaj odwiedzam, wstąpiłam także ponownie na Jarmark Świąteczny, gdzie kupiłam mini bombki, a także ładne aniołki, które dodałam do prezentów.


Nauszniki i chusta - razem 20 zł / Calliope




Sweter - 30 zł / Calliope


Sukienka - 40 zł / Calliope

Czarna welurowa z wycięciem na plecach. Zdjęcia niestety bardzo słabej jakości.

Koszulka - 20 zł / Calliope




A poniżej reszta zakupów








A Wy na jakim etapie przygotowań do Świąt jesteście? 

Mnie jeszcze czeka najmniej przyjemna sprawa związana ze Świętami, czyli porządki, a także gotowanie/pieczenie, które zaliczam do tych przyjemniejszych czynności :)

Pozdrawiam.


2 komentarze:

  1. Super mikolaj :-) ja powoli juz tez z glowy mam prezenty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne rzeczy! Pieknie zapakowane czekoladki. Podobnego aniolka mialam sprezentowac babci, lecz ostatniecznie kupilam cos innego :P

    Pozdrawiam,
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń