środa, 4 lutego 2015

Black


Cześć! 


 W końcu jestem po sesji, zaczęłam 2-tygodniowe ferie ;D Odpocznę trochę. Niestety należę do osób, które mają tendencję do zostawiania wszystkiego na ostatnią chwilę. Te ostatnie zarwane noce, zapaliły mi czerwoną lampkę - trzeba to zmienić. Na facebooku widnieją te śmieszne wydarzenia - "W 2015 roku będę uczyć się systematycznie." Oczywiście większość osób się z tego śmieje. W końcu każdy tak mówi od lat, a i tak robi inaczej. Tak jest też ze mną, ale od kolejnego semestru postanowiłam sobie, że to zmienię. Trzeba przynajmniej próbować. Brakuje mi tej systematyczności, a także motywacji. Ponoć samo zauważenie tychże wad jest już małym sukcesem.



Dzisiejszy dzień był pierwszym dniem od dawna, gdy mogłam po prostu 'marnować' czas i niczym się nie przejmować. 
Jakie to przyjemne uczucie.

Brakuje mi jedynie cieplejszej pogody, chociaż i tak na tegoroczną zimę nie narzekam. Chyba najcieplejsza jaką pamiętam. Już pod koniec tygodnia wracam do domu na czas ferii. Są to rejony górskie, więc jestem ciekawa, czy odczuję różnicę temperatur. 

Poniżej zdjęcia z dzisiejszego spaceru z Pati: 


 

5 komentarzy:

  1. fajna kurteczka! Wygląda na ciepłą :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja rewelacja, duży + ! zapraszam http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny zestaw wszystko na TAK! pozdrawiam http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna stylizacja, podobaja mi sie twoje włosy

    Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o wełnianych swetrach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze Ci, ze pochodzisz z gorskich terenow. Napewno pieknie to wyglada zima! :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń