wtorek, 11 listopada 2014

Nasze polskie sieciówki

  Dzisiaj trochę o dobrze znanym nam sieciówkach.

Często w nich bywamy, jednak nie wiemy o nich podstawowych rzeczy. Postaram się dzisiaj co nieco przybliżyć na temat #reserved #house #cropp #mohito i o 'najmłodszej' z nich - #sinsay .


Wszystkie te marki zarządzane są przez jedną firmę - #LPP , która działa od ponad 20 lat na arenie międzynarodowej w branży odzieżowej.


Ich produkty dostępne są w wielu krajach Europy: w Polsce, Niemczech Czechach, Słowacji, w krajach Bałtyckich, w Rosji, w Rumunii, Bułgarii, w Chorwacji, na Ukrainie i na Węgrzech. Firma poszerzy swój zakres od 2015 roku również do Kataru. 


W Gdańsku znajduje się główna siedziba LPP. Powstają tutaj projekty Reserved, Cropp i Sinsay. Centrum dystrybucyjne znajduje się w Pruszczu Gdańskim i jest to największe i najnowocześniejsze centrum dystrybucyjne w Europie Środkowo-Wschodniej. Obsługuje ono 1300 salonów i każdego dnia wysyła do sprzedaży nawet 1150 000 produktów.

W Krakowie projektowane są produkty dla marek Mohito i House, a także tutaj znajduje się dział ich sprzedaży. Zatrudnionych jest tutaj około 100 osób. 


Krakowski oddział LPP współpracuje także z uczelniami wyższymi, które kształcą przyszłych projektantów, co jest na prawdę dobrym przygotowaniem dla studentów do przyszłego zawodu. Mogą zobaczyć na żywo jak to wszystko wygląda 'od kuchni'. 


Od 1997 roku działa biuro firmy LPP w Szanghaju. Również pracuje tutaj ok. 100 osób. Biuro to odpowiedzialne jest za pozyskiwanie nowych klientów, kontrolę jakości i wsparcia poszczególnych etapów produkcji. 


W 2015 roku powstanie kolejne biuro firmy, tym razem w stolicy Bangladeszu - Dhace. 


Na stronie firmy przedstawione są statystyki firmy w liczbach, tutaj przedstawiam rozwój sieci sklepów LPP na przestrzeni lat

 

 
a także sprzedaż w milionach
Obrazki pochodzą >stąd<

RESERVED

 

 

 

 

'RESERVED to marka odzieżowa oferująca najmodniejsze trendy dla kobiet, mężczyzn i dzieci. W ofercie RESERVED dostępne są kolekcje inspirowane światowymi trendami, w których odnajdziemy proste i klasyczne projekty, najmodniejsze kroje, a także oryginalne wzory dla odważniejszych odbiorców. RESERVED to marka typu fast fashion – najnowsze modele dostarczane są do salonów co trzy tygodnie. W 2014 roku, jako pierwsza marka LPP, RESERVED zadebiutowało w Niemczech.'

 

 

CROPP

 

'Istniejąca od 2004 roku marka młodzieżowa, której produkty powstają z myślą o osobach, ceniących sobie relacje z rówieśnikami, które poprzez strój chcą zamanifestować swoją niezależność. Dzięki współpracy z renomowanymi partnerami, w salonach tej marki można kupić także produkty firm: MITCHELL & NESS, KOMONO, SHARPIE, a także buty NEW BALANCE i CONVERSE. Marka Cropp jest partnerem wydarzeń adresowanych do artystów i młodych ludzi realizujących swoje pasje. W ostatnim czasie marka wsparła między innymi: Cropp Tattoo Konwent – niezwykłe wydarzenie przyciągające twórców i miłośników sztuki tatuażu z całego świata, a także łódzki Festiwal Urban Forms,  promujący street art. '

 

 

HOUSE

 

 

 

'Odzież sygnowana logo House adresowana jest do młodych ludzi, ceniących sobie przyjemne sposoby spędzania czasu. W salonach House doskonale odnajdują się zarówno wielbiciele miejskiego stylu, podążający za trendami, jak i osoby lubiące odważne rozwiązania modowe, z akcentami w stylu folk czy vintage. W kolekcjach House klienci mogą także znaleźć propozycje odzieży w stylistyce denim. Marka należy do LPP od 2009 roku. Dla wielu odbiorców marki źródłem inspiracji jest muzyka. House, jako najbardziej muzyczna marka LPP, uczestniczy w wielu wydarzeniach artystycznych  i sponsoruje min. takie gwiazdy jak: Die Antwoord, The Neighbourhood, Sky Ferreira, The Naked and Famous, Netsky, Dub FX. House jest też patronem odbywającego sie w Warszawie i Gdańsku iFestival’u.' 

 

 

MOHITO

 

 

 

'Marka MOHITO, należąca do portfolio LPP od 2009 roku, to propozycja dla pewnych siebie, niezależnych kobiet. Jej projektanci tworzą kolekcje, które łączą w sobie swobodę i elegancję. Kolekcje MOHITO są zgodne z najnowszymi światowymi trendami modowymi, a w odzieży tej marki można wyglądać wyjątkowo zarówno w sytuacjach biznesowych, jak i nieformalnych. MOHITO od kilku sezonów tworzy także autorskie linie sygnowane przez gwiazdy. W sezonie Jesień-Zima 2014 Exclusive Collection zaprojektowała ikona modelingu – Anja Rubik.'

 

 

SINSAY

 

 

'SiNSAY to najnowszy brand w portfelu spółki LPP SA, który powstał w 2013 roku. SiNSAY dedykuje swoje kolekcje dziewczynom, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Różnorodność, nietuzinkowe projekty mocno osadzone w najnowszych trendach, odważne wzory i nadruki to niewątpliwie główne atuty propozycji marki SiNSAY. Znakiem rozpoznawczym brandu są T-Shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria.' 


Opisy firm pochodzą >stąd<

 Firma ta pomaga także dzieciom i dorosłym - Fundacja Hospicyjna w Gdańsku. Pomoc od fundacji uzyskało do tej pory ponad 5 500 osób ; Projekt Mistrzowie ; Caritas Polska, Fundacja Rodzinny Gdańsk, LPP - Miasto Kobiet, a także wiele innych projektów mających na celu pomoc ludziom.

 

 

A Wam która z tych pięciu sieciówek najbardziej przypadła do gustu?

Ja osobiście najczęściej odwiedzam Sinsay i Reserved. W tych dwóch sklepach najbardziej odpowiadają mi kolekcje, a także ceny, szczególnie podczas okresu wyprzedaży.

 

4 komentarze:

  1. ja chyba najczęściej znajduję coś dla siebie w Croppie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozszerza dzialalnosc do Kataru? SRSLY? A Szwajcaria? Ja sie pytam: kiedy?!
    Dla mnie Mohito numer 1

    Pozdrawiam, Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może doczekasz się w końcu chociażby Twojego ulubionego Mohito w Szwajcarii. Miejmy nadzieję :))

      Usuń
  3. Nie przepadam za żadna z nich, rzadko znajduje cos dla siebie ...

    OdpowiedzUsuń